zondag 1 juni 2008





en natuurlijk ook foto's van het nieuwe gedeelte

2 opmerkingen:

Anoniem zei

zelf heb ik ook een roodwangschildpad, echt een leuk beestje. Ik heb aleen wat problemen om zijn water proper te houden.

Heb je enkele tips voor me?

Anoniem zei

Hallo,

Ik zoek dringend opvang voor mijn twee geelwangschildpadden. Het is volgens mij een mannetje en een vrouwtje. Ik heb ze al zien paren (denk ik) maar ik heb geen eilandmogelijkheden! Ze zitten in een aquarium van 100 *50 *50 met filter en verwarming en lamp enzo maar we kunnen ze jammer genoeg niet meer houden.
Ze zijn tegen de drie jaar oud en max. 15 cm groot.
Ik wil een goede plaats voor hen, als ik deze foto's bekijk dan zie ik hen daar wel goed zijn. Ik wil ze niet zomaar wegdoen en zeker niet vrijlaten. Kun je mij helpen?
Contacteer mij aub op adefrancq@hotmail.be

eXTReMe Tracker